wtorek, 3 stycznia 2017

Odbiór towara ;)

W grudniu Dziecko dostało w prezencie od Dziadków meble ze znanego sklepu. Przywiozło je w paczkach, wtargało na górę i składało dwóch panów. Byłam w domu tylko ja i Kotangensi, bo dziecko w szkole. Zwierzaki ciekawe ale obcych się boją. Szybko spacyfikowałam Shimi do kociarni, potem Kaita, który mi się wyrywał na widok panów a Kurcio prysnął pod wersalkę. Po dwóch godzinkach było skończone, gdy za panami zamknęły się drzwi, nastąpił komisyjny odbiór towara ;)


                                                       fajne ale trochę śmierdzą

ujdą od biedy






chciałbym i boje się......



                                                          oooo..... szafeczka gra  ;)

















Ja tu tylko siedzę i nic nie robię... 


Tak tylko obczajam ścianę

Teraz tylko wymierzyć...


                                                            gotowi do startu...start !!




JESTEM KRÓLEM ŚWIATA


                                                            halooo....je tam kto ????
                                 



                                                          o kurz na lampie











                                                     eee, ja tam nie ide, narazie ;)

                             

                                                                     Jak on może to JA TEŻ !!!

hop!

                                                                      fajowo
                                                                 umicie tak o ???? hehe


                                           jak tu kurna chapsnąć te piórka ...?????







 Już... prawie...

Tak blisko...






4 komentarze:

  1. Najwieksza radocha dla kotow: oooogrooomne pudelka, do ktorych mozna sie schowac, albo na nie wskoczyc. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mebelki ładne i radocha dla kotów.Koty wszystko zauważą.Psu to wszystko jedno,czy jest coś nowego czy nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No lubią se obadać nowe rzeczy, gorzej jak targają pazurami. Ale co tam to tylko przedmioty.

      Usuń

Kontakt e-mail

anaisvanshadow@gmail.com