środa, 21 grudnia 2016

Wszyscy wszystkim ślą życzenia...

Zaprawdę piękny to zwyczaj i radosne Święta, ale pamiętajmy że bezpańskim, biednym Zwierzakom, potrzeba czegoś więcej, czyli wprost kasy. W tym magicznym czasie, jak i na co dzień okazujmy im wsparcie. Ja dziś wysłałam ponad 10 smsów dla podopiecznych Siepmaga. Zamiast wydać tą kasę na choinkę, która jest wyciętym drzewem i tak raz dwa uschnie, moje Kotangensy ją obskubią. Staram się robić co w mojej mocy dla milusińskich, mając na uwadze że i nam w potrzebie pomogliście, na leczenie Bazyla i Kaito. Część banerków z Bidami, na lewym i prawym pasku.
Akcje na prawym pasku najpilniejsze bo kończą się w grudniu.

Wybrałam te akcje które niedługo się kończą a brakuje jeszcze sporo złotówek do potrzebnej kwoty.

NAJPROŚCIEJ I NAJSZYBCIEJ TO WYSŁAĆ SMS Z PODANYM KODEM NA WSKAZANY NUMER, TO TYLKO 2,46 



Proszę  udostępniajcie na fejsie i swoich blogach itp.





                             Wesołych  Świąt  :)





4 komentarze:

  1. Poszły świąteczne smski dla kotków.Podoba mi sie bardzo że w różny sposób pomagasz na miarę swoich możliwości.I robisz to bez świateł jupiterów i rzeszy fanów.Wszystkiego najlepszego i pięknych Świąt ��☺���� Janka Z.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa i pomoc Kotkom :)

      Usuń
  2. Ja też wysłałam dla kotków a w ramach rejestracji telefonu mam 400 zł dodatkowo i pójdzie na kotki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Gosiu za obecność i dobre serduszko :)

      Usuń

Kontakt e-mail

anaisvanshadow@gmail.com