środa, 28 maja 2014

Obraz mówi więcej niż tysiąc słów...























9 komentarzy:

  1. :)) Cieszą mnie te zdjęcia! A jak z ludźmi? Czy pannica już łaskawie ich akceptuje? Pozdrowienia z Japonii! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wytrzymam, kogo ja tu namierzyłam! ;)

      Usuń
    2. Właśnie zauważyłam że Ktoś z Japonii nas znowu podgląda ;) Witamy. Mała złośnica swoich już lubi ale do mnie nadal ma awersję chowa się i syczy :(

      Usuń
  2. Wspaniała wiadomość bez słów. :))

    A to na końcu to ziew czy straszenie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, jak miło popatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  4. :) niestety zdjęcia kiepskiej jakości, robione na gorąco nie najlepszą komórą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudnie balkonikują koteczki :-)

    OdpowiedzUsuń

Kontakt e-mail

anaisvanshadow@gmail.com